Nowy Renault Talisman został stworzony by zastąpić starą Lagunę oraz aby zostać czymś więcej niż zwykłym autem w segmencie D. Talisman ma być wielką szansą dla Renault i konkurować z takimi samochodami jak VW Passat, Ford Mondeo czy Opel Insignia, a na pierwszy rzut oka wygląda całkiem dobrze, tak samo we wnętrzu samochodu. Znalazły się w nim takie systemy jak 4 CONTROL czy sterowanie zawieszeniem.
Jadąc Talizmanem możemy wybrać jeden z pięciu trybów jazdy proponowanych przez system MULTI-SENSE, oto wszystkie tryby jazdy: Tryb Komfort - elastyczne prowadzenie auta, komfortowe fotele z funkcją masażu, - Tryb EKO - optymalne reakcje silnika i zmniejszone spalanie, - Tryb Sport - zapewnia pewne prowadzenie samochodu oraz twarde zawieszenie, - Tryb Neutralny - stabilność szerokie pole manewru i wygoda codziennego przemieszczania się autem, -Tryb Spersonalizowany - według mnie najlepszy możliwy tryb, zapamiętujący indywidualne ustawienia samochodu. Seadn ten posiada 4 Control, czyli system 4 kół skrętnych.
We wnętrzu ogólnie jest miło i przyjemnie, za kierowcą siedzi się wygodnie i komfortowo, jest tu sporo miejsca, dobrze wyprofilowane i obszerne fotele. Kokpit samochodu wygląda bardzo nowocześnie a materiały, z których został wykonany są wysokiej jakości. Renault przygotowało pięć różnych wersji wykończenia wnętrza, które różnią się od siebie poziomem wyposażenia i doborem materiałów, oto dostępne wersje: Life, Zen, Intens, Intiale Paris oraz Bussines, który niestety nie będzie dostępny na polskim rynku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz