No to kolejna limuzyna pod ostrzał, pod jej maską drzemie moc 477 Koni Mechanicznych w 5 litrowym wolnossącym silniku V8 przy 530 Nm, konkuruje ona z takimi limuzynami jak Mercedes CLS , Mercedes E63 AMG, BMW M5 czy Jaguar XFR-S pomimo tego, że Lexus odstaje od tych samochodów w pod względem mocy silnika to nadrabia swoją lżejszą wagą. Ze względu na jego moc projektanci GS F'a wzmocnili strukturę szkieletu nadwozia oraz zaprojektowali specjalne zawieszenie.
Właśnie jego waga wynosząca dokładnie 1830 kg zapewnia mu bardzo dobre osiągi gdzie jego maksymalna prędkość to 270 km/h a rozpędzenie go do setki zajmuje 4,5 sekundy. Dzięki tak małej masie własnej Lexus jest mocnym przeciwnikiem dla rasowych wyścigowych samochodów. Jednostka napędowa działa wraz z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów dodatkowo wyposażoną w ręczną funkcję zmiany przełożeń i czterema trybami pracy, oto one: normalny, ekonomiczne, sportowy S oraz specjalnie przeznaczony do jazdy po torze wyścigowym tryb sportowy S+.
Długość całkowita Lexusa GS F to 4915 mm, szerokość 1845 mm, wysokość 1440 mm oraz rozstaw osi 2850 mm. W środku znajduje się aż 17 głośników Mark Levinson, wielu inżynierów poświęciło sporo czasu na dobre ich rozmieszczenie ale dzięki ich wysiłkom możemy cieszyć się koncertową jakością dźwięku, jednak nic nie zastąpi dźwięku ryczącej V8.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz