poniedziałek, 13 czerwca 2016

Szósta generacja BMW serii 7

Samochody serii 7 marki BMW należą do luksusowych limuzyn klasyfikowanych w segmencie F czyli do limuzyn o najwyższym poziomie wyposażenia i najlepszych silnikach. Seria 7 jest flagowym modelem BMW produkowanym od 1977 roku i jest dla niemieckiej marki modelem który prezentuje jako pierwszy nowe rozwiązania techniczne, które są w późniejszym czasie wykorzystywane w mniejszych samochodach BMW. Szósta generacja serii 7 została okrzyknięta kodem modelowym G11 do tego dostępne są przedłużone wersje pod nazwą serii G12.


W kodzie modelowym G11 i G12 dostępne są w dwóch wersjach nadwozia a są to standardowe oraz powiększone rozstawy osi. Z wyglądu zewnętrznego widać, że niemiecka marka dalej kontynuuje swoją charakterystyczną idee designu BMW wciąż go rozwijając. Dodatkowo do samochodu można dokupić sobie Pakiem M Sport aby podkreślić sportowy charakter, do tego również dostępne są designerskie pakiety Pure Excellence oraz BMW Individual Design Composition, które jeszcze bardziej podkreślają luksus serii 7.


Technologia zastosowana w najnowszej generacji serii 7 pod nazwą EfficentDynamics sprawia że samochód jest nawet o 130 kg lżejsze, taki wynik osiągnięto dzięki zastosowaniu różnych kompozytów w w budowie auta. Małe zużycie paliwa osiągnięto dzięki zastosowaniu nowoczesnych silników i najlepszej aerodynamiki. W standardzie montowane są lampy LED, opcjonalnie pojawią się laserowe lampy z systemem przeciwoślepieniowym BMW Selective Beam mające zasięg 600 m. Wnętrze zostało wykończone materiałami najwyższej jakości, detale i bogaty przekrój innowacji i multimediów udowadniają, że samochody serii 7 w pełni zasługują na miejsce w segmencie F.


O nasz komfort w czasie podróży zadba pneumatyczne resorowanie z automatycznym samopoziomowaniem obu osi oraz dynamiczna kontrola amortyzatorów DDC a to wszystko w standardzie. W modelach G11 i G12 debiutuje nowy system kontroli układu jezdnego Executive Drive Pro, który redukuje wychylenia nadwozia podczas dynamicznej jazdy na zakrętach. W standardzie znajdują się również sterowniki Driving Experience Control, który obejmuje tryb ADAPTIVE, dopasowujący nastawy samochodu do stylu jazdy kierowcy oraz stanu nawierzchni, na której się znajduje. Opcjonalnie pojawić może się system czterech kół skrętnych Integral Active Steering dostępny również z napędem na cztery koła BWM xDrive.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz